HippoPatch is een zeer bijzonder product. Toch bleek het heel moeilijk om de aandacht te vestigen op dit mooie ‘wondermiddel'. Het bleek dat de ondernemer in kwestie al een webshop had laten bouwen, maar er werd feitelijk niets verkocht. WEB-Baas.nl deed een analyse van de webshop en kwam tot de conclusie dat het ook bijna niet zichtbaar was dat het een webshop was. Dus zo er al bezoekers kwamen, hadden die geen idee wat ze daar moesten.

Maar Hippo Patch zou niet geholpen zijn met alleen een webshop. Er moest ook meer bekendheid voor het product komen. Omdat de eigenaren van Hippo Patch B.V. wel vele anekdotes hadden over geweldig mooie ervaringen van eerdere gebruikers van het reparatiemiddel, adviseerde WEB-Baas.nl om een gecombineerde website te maken: Er moest vrijblijvend informatie over het product te vinden zijn, maar het product moest ook (vooral gemakkelijk en duidelijk voor de bezoeker) aangeschaft kunnen worden. WEB-Baas.nl bedacht de rubriek ‘Succesverhalen', waar in korte fotorapportages de authentieke (!) gebruikerservaringen zichtbaar werden gemaakt.

Sinds de ingebruikname van de webshop is er aandacht voor HippoPatch gekomen en is de verkoop op gang gekomen. Het product is nu zelfs ook opgenomen in het portfolio van Hornbach bouwmarkten!

Bekijk de website van Hippo Patch op: https://www.hippopatch.nl en doe jezelf een plezier en bestel wat van het materiaal. Het is onbeperkt houdbaar en als je het niet in huis hebt op het moment dat je het nodig hebt, dan besef je dat je te laat was met bestellen!

Vond je dit artikel interessant of nuttig? Deel of like het dan s.v.p. met de knoppen hieronder!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *